36 Proverbs about Gude / Page 2
21. He that spends his gear before he gets 't will hae but little gude o't.
22. He's got his nose in a gude kail pat.
23. I ken I hae a gude deal o' the cuddy in me.
24. If a gude man thrive, a' thrives wi' him.
25. If it winna be a gude shoe we'll mak a bauchel o't.
26. It's gude to be out o' harm's gate.
27. Its gude to dread the warst, the best will be the welcomer.
28. Learn your gudewife to mak milk kail.
29. Meat is gude, but mense is better.
30. Mony a gude tale is spoilt in the telling.
31. There's naething sae gude on this side o' time but it might hae been better.
32. Thrift's gude revenue.
33. Wives maun be had whether gude or bad.
34. Your thrift's as gude as the profit o' a yeld hen.
35. Wives maun be had whether gude or bad.
36. Your thrift's as gude as the profit o' a yeld hen.
Quotes related to Gude by Power Quotations