13 Scottish Proverbs about BairnsAll Scottish Proverbs | Proverbs about Bairns
1. Bairns speak i' the field what they hear i' the ha'.
2. Save yourself frae the deil and the laird's bairns.
3. Auld wives and bairns mak fools o' physicians.
4. Auld men are twice bairns.
5. Burnt bairns dread fire.
6. Dawted bairns do bear little.
7. He cares na whase bairns greet if his laugh.
8. It is a' tint that is done to auld folk and bairns.
9. Maiden's bairns are aye well bred.
10. Serve yoursel' till your bairns come to age.
11. Auld folk are twice bairns.
12. Silly bairns are eith to lear.
13. Ye learn your father to get bairns.
Proverbs about Bairns
Quotes related to Bairns by Power Quotations