12 Scottish Proverbs about HaudAll Scottish Proverbs | Proverbs about Haud
1. Better to haud than to draw.
2. She hauds up her head like a hen drinking water.
3. Stuffing hauds out storms.
4. The back and the belly hauds every ane busy.
5. Wha can haud what will awa'.
6. Ye'll neither dance or haud the candle.
7. Better haud wi' the hounds than rin wi' the hare.
8. He may weel soom wha has his head hauden up.
9. He'll neither haud nor bind.
10. He's mair worth hanging than hauding.
11. She hauds up her heid like a hen drinkin watter.
12. When ye are weel, haud yoursel sae.
Proverbs about Haud
Quotes related to Haud by Power Quotations