8 Scottish Proverbs about IntoAll Scottish Proverbs | Proverbs about Into
1. Bring a cow into the hall and she'll run the byre.
2. Out o' davy lindsay into wallace.
3. God keep ill gear out o' my hands; for if my hand ance get it, my heart winna part wi't, sae prayed the gude earl of eglinton.
4. Out o' the peat pot into the gutter.
5. Never put a sword into a madman's hand.
6. Hope puts that haste into zour heid.
7. When ye ca' the dog out o' your ain kail-yaird, dinna ca't into mine.
8. Ye may drive the deil into a wife, but ye'll ne'er ding him oot o' her.
Proverbs about Into
Quotes related to Into by Power Quotations