16 Scottish Proverbs about NaneAll Scottish Proverbs | Proverbs about Nane
1. A wise men gets learning frae them that hae nane o' their ane.
2. Hae you gear, or hae you nane, tine heart a' is gone.
3. A dish o' married love right sune grows cauld, and dosens drown to nane as folk grow auld.
4. Abundance of law breaks nane.
5. Better sma' fish than nane.
6. Have ye gear have ye nane, tine heart and a's gane.
7. He that canna make sport shou'd mar nane.
8. Nane but fools and knaves lay wagers.
9. Nane sae weel but he hopes to be better.
10. Nane can play the fool sae well as a wise man.
11. There is nane sae blind as them that wadna see.
12. Ye'll beguile nane but them that lippens to you.
13. Gie a bairn his will, and a whelp its fill, and nane o' them will e'er do weel.
14. He that borrows and bigs, maks feasts and thigs, drinks an's no dry, nane a' these three are thrifty.
15. Nane can mak a bore but ye'll find a pin for't
16. Nane can play the fool sae weel as a wise man.
Proverbs about Nane
Quotes related to Nane by Power Quotations