219 Jamaican Proverbs / Page 10
181. Wha sweet nanny-goat a go run him belly.
182. Wha' noh poison, fatten.
183. What darg see him bark all night, ramgoat see it no trouble him.
184. What de good a education if him got no sense?
185. When a dog has money, he buys cheese.
186. When ashes cole darg sleep in dey.
187. When bull ole him feed a fence side.
188. When cockroach get in a trouble, him well glad fe fun go hide a fowl-house.
189. When crab walk too much him los' him claw.
190. When crab walk too much, 'im lose 'im claw.
191. When herring mauger him bone show.
192. When Jackass back strong, dem overload 'im hamper.
193. When Jackass smell corn, 'im gallop.
194. When kitchen dresser tumble dung, maaga dog laugh.
195. When rat like fi romp 'roun' puss jaw, one diay 'im gwine en up inna puss craw.
196. When the affected lady is doing well she eats her peas with a pin.
197. When visitors come a wi fireside, wi mek wi pot smell nice.
198. When water trow weh i' cyaa pick up.
199. When you buy beef, you buy bones; when you buy land, you buy rocks.
200. When you go to a donkey's house, don't talk about ears.