219 Jamaican Proverbs / Page 3
41. Cuss-cuss noh bore hole a mi skin.
42. Cyaa tan fur, t'row saal inna pat
43. Darg-flea tell him pickeny him mustn't say him dead till him ketch pon finger nail.
44. Daylight sho t'rough lilly keyhole.
45. De bes a field mus' hab weed.
46. De higher monkey climb de more him expose.
47. De tune you playing no de one I dancing.
48. Dem give yu basket fi carry water.
49. Di daakes' part a di night, a when diay soon light.
50. Duppy knwo who fi frighten.
51. Eat fam'bly bittle but no cut fam'bly 'tory.
52. Eat with the devil but give him a long spoon.
53. Ebery day a fishing-day, but no ebery day fe ketch fish.
54. Ebery day debil help tief, one day god help watchman.
55. Empty bag cyaa stan' up.
56. Empty barrel mek de mos' noise.
57. Empty pots will never boil over.
58. Enough with the irrelevant details.
59. Every cave-hole have him own duppy.
60. Every dog got dem diay, Every puss dem 4 O' clock.