32 Scottish Proverbs about GudeAll Scottish Proverbs | Proverbs about Gude
1. A' are gude lasses, but where do the ill wives come frae?
2. Hunger's gude kitchen to a cauld potato, but a wet divot to the lowe o' love.
3. God keep ill gear out o' my hands; for if my hand ance get it, my heart winna part wi't, sae prayed the gude earl of eglinton.
4. A toom pantry makes a thriftless gudewife.
5. A gude fellow is a costly name.
6. A gude goose may hae an ill gaiflin.
7. A saft aiver was ne'er a gude horse.
8. Ae gude friend is worth mony relations.
9. Anger's short-lived in a gude man.
10. Better a gude fame than a fine face.
11. Better tine life than gude fame.
12. Bread and cheese is gude to eat when folk can get nae ither meat.
13. Dirt parts gude company.
14. Fire and water are gude servants but ill maisters.
15. Gie is a gude fellow, but he soon wearies.
16. Gude foresight furthers wark.
17. Gude wares mak a quick market.
18. He ne'er did a gude darg that gaed grumbling about it.
19. He that spends his gear before he gets 't will hae but little gude o't.
20. He's got his nose in a gude kail pat.
Proverbs about Gude
Quotes related to Gude by Power Quotations